wtorek, 11 czerwca 2013

Nie ma to jak po 2 tygodniach odchudzania i ładnych juz efektach wrócić do starych nawyków..
Jestem załamana.
U mnie w domu po prostu sie nie da odchudzać, wszędzie słodycze, napoje gazowane.
Istny koszmar.


dziękuję za nominacje wszystkim :****

Spinamy ten tyłeczek i bierzemy się do roboty .
Zero  słodyczy !
Zero napojów gazowanych !
Zero wszystkiego co ma dużo kalorii !
Zepnijmy te tyłki bo do wakacji nie dużo zostało :D
na szczęście nie mam dużo do zrzucenia jedyne max.5 kg :D
Chcę wyglądać dobrze w stroju kąpielowym, chcę się sobie podobać.
Chłopak mi ciągle powtarza,że jestem najpiękniejsza i idealna ale ja tak nie uważam ;///

Motylki moje kochane damy rade razem :*
razem raźniej <3

jest was coraz więcej !
Jeeeej dziękuję,to pomaga naprawdę :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz